Un nou video-experiment a la Mula, Mundo Picho presenta la seva versió de Four Chords, anomenada 4 acordes, en la que trobem unes conegudes cançons amb algo en comú..... Recordeu que al final del blog teniu + videos.....

martes, 20 de enero de 2009

Ja s'eacuesta SANJosE!!!

Eiiiiiiiii, siiiiii, soc jo de nou....
Ahir , després de molts mesos, vaig eixir de l'anonimat i vaig anar a la reunió de la falla.
La veritat es que em va vindre com un xorro d'aire fresc, i en ganes d'afrontar i de passar.ho bé , en les properes falles.
Va ser una gran reunió, no pel que es va dir, ja que és el mateix que fà mesos, si no , per les animalaes que vam dir.
Per a qui no estiguereu, vos dic, que tenim apuntades unes quantes frases célebres per als passacarrers d'aquest any.
També dir, que ja s'ha posat en marxa el programa... "jo també tinc una samarreta Mula Francis". Va ser presentat en la reunió d'ahir i ja té uns quants adeptes... per cert JR, mon pare i ma mare volen una, i que no siguen més...

Ale xiquets , que ja s'acuesta San José pq tiene sueño... i cadaú.... RDBÚ.

3 comentarios:

Ricol dijo...

I have a dream!, men vaig a dormir

marieta campos dijo...

jo també vullc una camiseta de la mula francis,eh???

Ricol dijo...

Ok Mary, si pots disliu a JoseRa q el tema el porta ell, i sino pues ja li ho comentare jo, val?, supose q sabras q cada camiseta val 50 euros + Iva, be, aixo ja ho parlarem...jeje, bsts

Pd: X als membres de l´Associación de Amantes de Bustos de Ilustres Suecanos, o també coneguts com los Bustoamantes, recordatori q tenim pendent un acte abans de falles.