Un nou video-experiment a la Mula, Mundo Picho presenta la seva versió de Four Chords, anomenada 4 acordes, en la que trobem unes conegudes cançons amb algo en comú..... Recordeu que al final del blog teniu + videos.....

sábado, 10 de mayo de 2008

NOVETATS PER AL NOU ANY FALLER!!!!


Ja sabem que encara queda molt d temps per a plantar el cau, però no ens podem resistir a adelantar que el pròxim any se celebrarà un concurs inèdit fins ara.
No anem a donar més informació, sols adjuntem una imatge que dona una pista, aneu especulant!!!

PD: Qui ja sap de que va , que no desvetle el secret...jejeje

7 comentarios:

mon dijo...

Molt bò Ricol. La imatge ho deixa prou clar (per als que estavem el divendres al Pimwis), però anem a deixar que la gent especule...Serà un concurs de imitadors del Papa? No crec.

Abel, que bona idea mos donares sense voler. jeje

Ricol dijo...

Serà un concurs de menjar paquets de papes?.....No exactament

abel -confeti- dijo...

sereu ***!!"$$%%%&&··$%"$!** ...
i no vos dic mes xq no queda be en este blog!!

jo no m'esperava que estiguereu tan xafats pero ultimament m'estic enrecordant de les trastaes que heu fet i no ho dubte... pero be, no vui dir res mes, nomes, que m'heu xafat la meua idea per complet! ....

(xDDD)

mon dijo...

Abel, que va! No t'hem xafat la idea. La imatge no diu res per als que no saben de què estem parlant.

Tindrà algo que vore en la fumata blanca de les mascletaes?....Va a ser que no

abel -confeti- dijo...

jo se lo que me dic... i no anava d'això precisament lo que vos vaig contar... malechores!! sou mes gamberros que el personajillo!! jejeje

per cert, ahi va un vidiet que igual vos mola... :

http://www.youtube.com/watch?v=eQV5qvC4M3s&feature=related

xDDD

Ricol dijo...

Tranquils que tampoc es un concurs de repartir òsties!!! jaja

Abel, no t´hem xafat la idea home, l´hem complementada, tot pot ser, a més no hem desvetlat res...va no t´enfades home!

jcardet dijo...

ieee, va digueu de que và açò, que em teniu en Pasqües, vullc dir en asqües.